fbpx

מחירון רכב חדש

חושבים על רכב חדש? מחירון רכב חדש 0 קילומטר של CarClick חוסך לכם כסף

עומדים לפניה קנייה של רכב חדש? מחירון רכב חדש רגיל כבר לא מספיק טוב עבורכם. בשנים האחרונות הפכה שיטת ה-0 קילומטר ללהיט ומאות אלפי ישראלים כבר למדו להנות מהשיטה שמאפשרת להם להתקדם לרכב חדש לחלוטין בהנחה של עשרות אלפי שקלים ואחוזים רבים מתחת למחיר המחירון המלא בסוכנות היבואן.

כיצד תדעו היכן מסתתרת העסקה הטובה והמשתלמת ביותר? כיצד תדעו היכן להתחיל את החיפוש אחר העסקה המשתלמת ביותר לרכב החדש הבא שלכם? אתר CarClick מאגד בתוכו עשרות עסקאות 0 קילומטר עם המחירים הטובים והאטרקטיביים ביותר בשוק. להלן כמה מהעסקאות המובילות באתר:

מחירון רכב חדש

 

שימו לב להנחות הענקיות ולמחירים האטרקטיביים, שהופכות את התמונה על פיה. דגמי 2018 מחכים לכם באתר CarClick במחירי 2016-2017 ובלחיצת כפתור אחת תוכלו לחסוך עשרות אלפי שקלים.
רכב חדש 0 קילומטר מגיע אליכם כשהוא חדש לחלוטין, "מהניילונים" ועם אפס קילומטרים על השעון. אף אחד לא נסע או השתמש ברכב הזה לפניכם ואתם הראשונים לנהוג בו. אבל כיוון שהרכב נמכר לכם מסוכנות רכבים ולא מהיבואן, ברישיון הרכב תופיעו כיד שנייה ולא ראשונה. בעבור הסעיף הקטן הזה תקבלו הנחה של עשרות אלפי שקלים מהמחיר שמופיע בכל מחירון רכב חדש שבאתר היבואן.

הירשמו כבר עכשיו בטופס המצורף, אחד מנציגי אתר CarClick ייצור איתכם קשר בהקדם עם הפרטים המלאים על העסקה, תנאי המימון האטרקטיביים שלנו ותנאי הטרייד אין העדיפים. לאחר שתבדקו את ההצעה שלנו ותבדקו גם מחירון רכב חדש עם המחירונים הרשמיים, בוודאי תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר כלכלית עבורכם. הירשמו:

    שם

    טלפון

    דואר אלקטרוני


    בלחיצה על כפתור "שלח" אני מסכים לקבל מיילים ו-SMS מ CarClick.co.il ולתנאי השימוש באתר. אם אין ברצונך לקבל מיילים השאר/י שדה מייל ריק