fbpx

מבצעי הרכב הסודיים נחשפים

המון ישראלים כבר גילו את הסוד שחסך להם עשרות אלפי שקלים על הרכב החדש

חיסכון בקניית רכב

אתם עומדים בפקק בדרך לעבודה או בדרך חזרה הביתה, הכביש מסביבכם מפוצץ ברכבים חדשים ולא ממש ברור לכם איך. רכב חדש זה עסק יקר לא? מאיפה יש לכולם כסף? אז זהו, שזה הרבה פחות יקר ממה שאתם חושבים. כי מסתבר שבזמן שאתם חלמתם על רכב עשרות אלפי ישראלים כבר גילו את השיטה שמאפשרת להם לקנות רכב חדש במחיר של רכב יד שנייה. איך זה עובד?

עד לפני שנים בודדות היה רק מקום אחד לקנות ממנו רכבים חדשים – הסוכנות של היבואן. כן כן, המקום ההוא שבכניסה למוסך המורשה עם אנשי המכירות המעונבים והמחירים הגבוהים. אבל בשנים האחרונות בוצעו כמה רפורמות משמעותיות בשוק הרכב ואופציות חדשות וזולות יותר נפתחו. היום אפשר למצוא את אותם הרכבים שיש בסוכנות בהנחות שמגיעות עד 50,000 ש"ח. כן כן, אותו הרכב בדיוק, עם אותם הניילונים ואותו הריח, רק בפחות כסף.

אז איך מגיעים לעסקאות הסודיות האלו? יש שתי דרכים עיקריות. הדרך הראשונה היא להסתובב באזור התעשיה הקרוב לביתכם, לבזבז חצי יום עבודה (או יום שישי אביבי), לאסוף הצעות מחיר שונות ולנסות למצוא את הרכב שאתם רוצים בהנחה שאתם צריכים. הדרך השנייה היא פשוט להיכנס מהספה בסלון לאתר CarClick, לבחור את הרכב שאתם רוצים ו… זהו. CarClick מחבר אתכם ישירות לסוכנות שמחזיקה את הרכב שאתם מחפשים בהנחה הגדולה ביותר שמצאנו. בלי עמלה, בלי כאבי ראש, בלי לבזבז זמן.

הנה כמה דוגמאות לעסקאות אטרקטיביות במיוחד שמחכות לכם באתר CarClick:

בנוסף לכל אלו תוכלו למצוא באתר עוד עשרות רכבים, חדשים יותר (מודל 2020) או פחות חדשים, במחירים אטרקטיבים במיוחד ובתנאי מימון נוחים. ניתן לבצע טרייד אין על הרכב הישן שלכם ברכישה של כל הרכבים המוצגים באתר. ולגבי המימון? אל תדאגו. מגוון אפשרויות מימון עד 100% עומדות לרשותכם.

עדיין מתלבטים? רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית על הרכב הבא שלכם לפני שאתם ניגשים על אוטומט לסוכנות? צרו איתנו ונציג מקצועי שלנו יחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית. אל תשכחו לשאול את הנציגים שלנו על עודפי היבוא הסודיים, במחירים שאסור לנו לפרסם באתר:

    שם

    טלפון

    דואר אלקטרוני


    בלחיצה על כפתור "שלח" אני מסכים לקבל מיילים ו-SMS מ CarClick.co.il ולתנאי השימוש באתר. אם אין ברצונך לקבל מיילים השאר/י שדה מייל ריק