fbpx

ככה תחסכו עד 50,000 ש"ח בקליק

המון ישראלים כבר גילו את השיטה וחסכו עשרות אלפי שקלים על הרכב החדש שלהם

חיסכון בקניית רכב

אתם לא נוסעים למחלבה של תנובה כדי לקנות קוטג' ואתם כבר לא צריכים לנסוע לחנות המפעל של אפל בניו-יורק כדי לקנות את האייפון החדש. אז למה אתם נוסעים לסוכנות היבואן כדי לקנות רכב חדש? הכירו את השיטה שכבר סייעה לעשרות אלפי ישראלים לקנות את הרכב החדש הבא שלהם – רכב חדש אפס קילומטרים. השיטה שבחמש השנים האחרונות מאפשרת לכם לקנות את אותו האוטו, בפחות כסף. רק אל תספרו לשכן שלכם, הוא לא צריך לדעת שהוא יצא פרייאר.

אז איך בעצם עובדת השיטה? פשוט מאוד… בדיוק כמו שהסופר-מרקט השכונתי שלכם קונה בכל יום ארגזים של קוטג' ולכן גם מקבל מתנובה הנחות שאתם, כצרכנים קטנים שקונים קופסא או שתיים, לעולם לא תוכלו לקבל, כך גם סוכנויות הרכב הגדולות בארץ קונות עשרות ומאות רכבים בכל פעם ומקבלות הנחות שאתם יכולים רק לחלום עליהן. עכשיו מציעות לכם סוכנויות הרכב הללו להתחלק איתם בהנחות ולהרוויח גם אתם מההנחה הסיטונאית.

אבל איך תדעו באיזו אחת מעשרות סוכנויות הרכב בארץ יש את הרכב שאתם רוצים ובמחיר הטוב ביותר? האם נגזר עליכם לבזבז שעות רבות במגרשי הרכב תוך משא ומתן עם אנשי מכירות מפולפלים? ממש לא. אתר CarClick הוקם בשנת 2015 כדי לרכז עבורכם את המחירים הטובים ביותר במקום אחד. האתר עובד עם רוב סוכנויות הרכב הגדולות בארץ, מרכז את כל ההצעות האטרקטיביות ביותר שיש לכל חברה להציע ומציג לכם בצורה מרוכזת את המחיר הטוב ביותר שקיים לכל רכב. כל מה שנשאר לכם זה לבחור את הרכב שאתם רוצים ולהתחדש.

הנה כמה דוגמאות לעסקאות אטרקטיביות במיוחד שמחכות לכם באתר CarClick:

בנוסף לכל אלו תוכלו למצוא באתר עוד עשרות רכבים, חדשים (מודל 2020) או פחות חדשים, במחירים אטרקטיבים במיוחד ובתנאי מימון נוחים. ניתן לבצע טרייד אין על הרכב הישן שלכם ברכישה של כל הרכבים המוצגים באתר. ולגבי המימון? אל תדאגו. מגוון אפשרויות מימון עד 100% עומדות לרשותכם.

עדיין מתלבטים? רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית על הרכב הבא שלכם לפני שאתם ניגשים על אוטומט לסוכנות? צרו איתנו ונציג מקצועי שלנו יחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית.

    שם

    טלפון

    דואר אלקטרוני


    בלחיצה על כפתור "שלח" אני מסכים לקבל מיילים ו-SMS מ CarClick.co.il ולתנאי השימוש באתר. אם אין ברצונך לקבל מיילים השאר/י שדה מייל ריק