fbpx

מה זה 0 קילומטר?

בשנים האחרונות הפכה רכישת רכבים במסלול של 0 קילומטר לרכישה נפוצה ומשתלמת במיוחד. מחירי הרכב החדש שהולכים ועולים, לצד התחרות הגוברת בשוק הרכב, הגבירו מאוד את התופעה. אבל לא תמיד ברור במה מדובר ומה זה בעצם אומר לקנות רכב מ-0 קילומטר. אנחנו כאן כדי להסביר.

חברות הליסינג וסוכנויות הרכב הגדולות רוכשות מיבואני הרכב מלאים גדולים של מאות ואלפי רכבים בכל חודש. הכמויות הגדולות הללו מאפשרות להן לקבל הנחה סיטונאית על מלאי הרכבים אותן הן רוכשות ולמעשה לרכוש אותן במחיר נמוך ממחירן הרשמי לצרכן. רוב הרכבים הללו משמשים בסופו של דבר את החברות עצמן לצורך ציי הרכבים התפעולי שלהן. אבל חלק מהרכבים לא נכנסים לשימוש סדיר ונמכרים כחדשים לחלוטין, "עם הניילונים" ו-0 קילומטרים על השעון. כאן אתם נכנסים לתמונה.

נניח שאתם רוצים לרכוש רכב חדש ומעוניינים לרכוש אותו במחיר האטרקטיבי ביותר שקיים כיום בשוק. כלקוחות פרטיים שרוכשים רכב אחד, אולי שניים, לעולם לא תוכלו לקבל את ההנחות הגדולות שמקבלות החברות הגדולות. מסלול ה-0 קילומטר מאפשר לכם לקבל ניכר מההנחה הגדולה שקיבלה החברה הגדולה. אתם למעשה רוכשים את הרכב מאותה חברה, ולא ישירות מיבואן הרכב, אולם הרכב הוא חדש לחלוטין. הוא לא היה בליסינג, לא בהשכרה ולמעשה אף אחד (חוץ מכם) לא נהג בו. חדש לגמרי.

יש לציין שברישיון הרכב אתם תופיעו כיד השנייה, ולא תהיו היד הראשונה (כפי שהיה אם הייתם רוכשים את הרכב ישירות מהיבואן). לכך יש משמעות מבחינת שווי הרכב במחירון, אבל צריך לזכור שאת הרכב לא רכשתם במחיר המלא שלו, אלא בהנחה משמעותית ממחירו כחדש. למעשה, ההנחה שתקבלו גבוהה, ברוב המקרים, מההפחתה שנגרמת במחירון כתוצאה מהוספת היד ברישיון. ההפחתה על תוספת היד הולכת ויורדת עם השנים. כך למשל ברכב בן 5 או 6 שנים אין הבדל כספי משמעותי בין רכב שהוא יד ראשונה או יד שנייה. לעומת זאת בשנה הראשונה והשנייה ההבדל גדול יותר.

אתר CarClick מרכז בתוכו גם את מבצעי ה-0 קילומטר האטרקטיביים ביותר בשוק. אתר CarClick עובד עם כל חברות הליסינג וסוכנויות הרכב הגדולות ומציג לפניכם בקליק אחד את כל המחירים הטובים ביותר שיש בשוק. במקום שתטרכו להתרוצץ בין כל הסוכנויות, לקבל הצעות מחיר מ-10 גורמים שונים או לשלם על קופונים יקרים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להירשם באתר. מומחי הרכב שלנו יחזרו אליכם בהקדם עם כל הפרטים ויתאמו עבורכם פגישה בסניף הקרוב ביותר אליכם בו נמצא הרכב שאתם רוצים. השירות ניתן ללא עלות וללא שום התחייבות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור את הרכב שאתם רוצים, להירשם ולתת לנו לארגן עבורכם את ההנחה.

לכל שאלה או התלבטות צרו איתנו קשר בטלפון 03-7630090 ונשמח לעזור. או הירשמו ונחזור אליכם בהקדם:

    שם

    טלפון

    דואר אלקטרוני


    בלחיצה על כפתור "שלח" אני מסכים לקבל מיילים ו-SMS מ CarClick.co.il ולתנאי השימוש באתר. אם אין ברצונך לקבל מיילים השאר/י שדה מייל ריק